ELKARRI OPARI BEREZIAK EMATEKO MOMENTUA IZAN ZEN. OPARI ZORAGARRIAK IZAN ZIREN DENAK ETA BENETAN EDERKI ATERA ZEN DENA!

ZORIONAK DENOI! ASKO SAIATU ZARETE ETA!!!

Azken aste hauetan LH5 eta 6ko ikasleek, dantza izan dute gai bezala gorputz hezkuntzako saioetan. Asko inplikatu dira proiektu honetan eta emanaldi polita osatu dute.

Bideoa

Eskola Agenda 2030eko IKASTETXE IRAUNKORRA HERRI IRAUNKOR BATEAN gaiaren lanketako emaitzak bildu eta ikastolako ekoliderrak, Irurako alkatea den Gorka Murua eta Ingurumen teknikariarekin, Oihanerekin, elkartu dira. Bilera honetan, Ingurumen arduraduna den Edurne, eta Tolosaldeko Ingurumen zentroko Saioa ere bertan izan dira. Ikastolako ikasleek hartu dituzten konpromezuak aurkeztu dituzte eta Udalak egindako eskaeren azalpenak eman ditu.

Liburuaren eguneko ekintzen artean, gurasoak geletara gonbidatu genituen. Hizkuntza ezberdinetako ipuinak entzun eta gozatzeko aukera izan dute haurrek: errumaieran, katalana, ingelera, japoniarra, euskara,...

Nahi duzuenean ikastolako ateak irekita dituzue!!

LH5eko ikasleak japoniako tradizioa jarraituz Karpa itxurako banderak egiten aritu ziren aurreko astean.

Aurreko astean zehar HHko ikasleak TINKO euskarazko pelikulen elkarteak eskainitako filma ikusi zuten herriko Ekitaldi Aretoan.

Gustora egin zuten irteeratxoa eta ekintza.

Aurten ere, Nerea Mendizabalen eskutik formakuntza saioak jaso ditu Irurako Ikastolako klaustroak.

OLINPIKOAK GARA lelopean hasi dute gai berria LH4ko ikasleek. Ondo hasteko asmoz... erronka kooperatiboak egin dituzte.

EDERKI PASA DUTE LAGUN ARTEAN!!

ORAIN, UDABERRIAN GAUDELA, TXIMELETA KOLORETSUAK EGIN DITUZTE ETA BIDE BATEZ "TXIMELETA MENDIAN" ABESTIA ERE IKASI DUTE.

GAINERA BESTE LANTXO BATZUK ERE BURUTU DITUZTE. Ikusi nahi dituzue?

Orriak