Asteazkenean, eguraldi ona aprobetxatuz, LH5 eta 6koak Loatzora egin zuten irteera.

Egun pasa polita izan zen!!

Osteguna egun berezia izan zen LH3 eta 4koentzat ere. Aspaldiko partez, motxilak hartu eta egun pasa joan ziren Loatzo mendira, segurtasun neurri guztiak kontuan izanik.

Egun politta eta itxaropentsua izan zen!

OSTEGUNEAN, LH1 eta 2KO IKASLEAK, EGURALDI ONA APROBETXATUZ, BASAGAINERA JOAN ZIREN EGUN PASA. oSO ONDO IBILI ZIREN ETA EGUN BEREZIA IZAN ZEN.

LH4ko proiektu nagusia gelan aurkeztu dute: BIDAI AGENTZIA.  Vietnamera, Antartikara, Mexikora, Hungariara eta Australiara joan dira. Gehiago ikusteko joan blogera eta gozatu egindako lanaz!!

ELKARTASUN IKASTOLEK 800.000 EURO BANATU DITUZTE IKASTOLEN HAMAR PROIEKTURI LAGUNTZEKO

Ikastola guztiek egindako ekarpenetik elikatzen da Elkartasun Kutxa, eta urtero banatzen da diru hori premia handiena duten ikastolen artean. Azken urteotan, urtero 800.000 euro inguru banatu dira. 2012ko azaroan Elkartasun Ikastolak Europar Kooperatiba Elkartea sortu zenetik, ikastola guztien ekarpenari esker 7.075.334 euro banatu dira beharra zuten ikastolei lagundu eta inbertsio berriak sustatzeko.

“Gaurtik da bihar” lelopean, Euskal Hezkuntza Sistemak bere baitan jaso behar dituen oinarrien ENDEKALOGOAren aurkezpena egin zen atzo Ficoban. Ikastolen mugimendua osatzen duten 111 ikastoletako ordezkariak bertan zirela, Euskal Herri luze zabaleko hamabost ikastolakideren artean aletu zituzten puntuz-puntu, proposamenaren hamaika oinarriak.

Herri 1, Hamaika oinarri, 111 Ikastola”.

Tailer horiek BiziLabe Tolosaldean egiten den lana gertutik ezagutzeko aukera emango dute.

10-14 urte bitarteko gazteentzako jarduerak eskainiko dira, bi orduz. Zientzialariek gidatutako tailer praktikoak izango dira.

Aurretik ez da izen ematerik eskatzen. Tailerrak doakoak izango dira.

Asteburuan, hasi dituzte Baso-eskola Proiektuaren formakuntza saioak Haur Hezkuntzako irakasleak. Anoetako Herri Ikastolakoekin batera burutuko dituzte saio hauek.

Inauterietako opor egunetan indarberritu ondoren, gogotsu itzuli dira ikasleak berriro ere ikastolara. Itzulera egoki bat emanez jolas batzuk egin dituzte.

Arratsaldeari amaiera emateko scape room egin dute LH4, 5 eta 6ko ikasleek.

Orriak