Haur eta nerabeen eskubideen nazioarteko eguna

Submitted by lalonso on Az, 11/16/2022 - 14:27

Azaroaren 20ean, haur eta nerabeen nazioarteko eguna ospatzen da eta Irurako Ikastolak udalarekin elkarlanean, aste osoko programa osatu bat jarri du martxan.

Aste hontan zehar, Irureako herriko lehio eta balkoietan kometak ikugai izango dira, haur eta nerabeen eskubideen aldarrikapen irudi bezala.

Ikastolak eta Udalak elkarrekin aste osoko ekintza plana osatu dugu eta eta ikastolaz gain ludoteka, liburutegi eta gaztelekunb ere ekintza eta dinamika ezberdinak egingo dituzte herriko haur eta gazte guztiek gaiaren inguruan.

Familientzat aldiz, asteazken arratsaldean, abusoen ikusgarritasuna eta prebentziorako hitzaldia izango da Garaitza Elkartearen eskutik herriko Areto Nagusian.

Udal eta ikastolako langileek ere formakuntza saioak izango dituzte gai honen inguruan, haur eta gazteei laguntzeko eta babes gehiago izateko.