Albisteak

Elkartasun Ikastolak Europar Kooperatiba Elkartearen Batzar Nagusiak gaur ebatzi ditu 2022 urterako diru-laguntzak. bederatzi eskakizun egin ziren guztira, eta horietako zortzik egin dute aurrera. Guztira, 929.824 euro banatu dituzte zortzi eskari horien artean. Eskari guztiak aurkeztu eta aztertu ostean, Artezkaritza Kontseiluaren proposamenak bozkatu dira.
Kilometroak 2022, UZTUPE IKASTOLA Ostiral honetan Ibarrak hasiera emango dio bere KMK urteari. Aurkezpen ekitaldia youtube bidez zuzenean jarraitzeko aukera egongo da.
Gaur, azaroaren 26an, LH3, LH4, LH5 eta LH6ko ikasleak Tolosara joan dira Titijai txotxongilo jaialdira joan dira. Eguraldiak asko laguntzen ez duen arren, pozik eta emozionatuta joan dira ogitarteko eta guzti urteroko irteera polit honetara. Ondo pasa eta disfrutatu!!
Gaur, azaroaren 25a, emakumeen aurkako indarkeriaren aurkako Nazioarteko Eguna ospatu dugu ikastolan. Ikasleekin egun honen jatorriaz hitz egin eta adinari egokitutako dinamikak egin ditugu.
Gabonen aurretik Eskola Agenda 2030eko Ekoliderrek geletan hainbat jarduera proposatu dituzte 15.garapen iraunkorreko helburua lantzeko. Hemen dituzue, LH2ko ikasleak ipuinak entzunan disfrutatzen.
Gai berria lantzen hasi dira LH3ko ikasleak eta interes handia eta berezia piztu die. Izugarrizko jakinmina azaldu dute eta hau asetzeko asmoz bideoak, argazkiak, liburuak, irudiak, papiroak.... ekarri dituzte etxetik. Denen artean txoko polita osatu dute. Egiptori buruzko informazioa asko ekartzea lortu dute. Kronologikoki garaian kokatzeko jarduera ere elegante geratu zaie.
2 urteko ikasleak udazkena lantzen hasi dira gelan eta koloreak ikasteko, hostoen formak ezagutzeko eta dantza eta musikaz disfrutatzeko aprobetxatu dute.
Eskerrik asko erosketa egin eta bolondres aritu zareten guztioi!! Aurten, 15.500 saski bildu dira eta 235.000€ lortu dira.
Gai honetan zehar LH5eko ikasleek poemak landu dituzte. Poema ezberdinak ezagutu ostean, beraienak sortzera ausartu dira. interpretazioa landu eta entsaiatu ostean grabaketa egitera animatu dira gu guztiok ikus dezagun. Ea ba!
LH2ko ikasleak ERDI AROAREN gaiarekin hasi dira eta buru belarri ari dira lanean! Gaiari buruz gauza berriak ikastea tokatzen da orain, adibidez gazteluak, bertako jendean, estandarteak, armak,... Azken asteetako eskulanetan gela apaintzeko banderatxoak eta ezpatak egiten aritu dira. Begira zein polita gelditu zaizkien!
Atzo arratsaldean, Gautenako kide baten eskutik, autismoaren inguruko bigarren formakuntza jaso genuen Irurako Ikastolako klaustrokideok. Oso interesgarria izateaz gain, asko ikasteko aukera izan genuen eta zalantzak argitzen ere lagundu zigun.

Haur Hezkuntzako haurrak berriz ere, baso eskolan gozatuz ibili dira. Argazki gehiago ikusteko sartu gelako blogetan.