Zibersegurtasun kontzientziazio saioa

Submitted by lalonso on Ar, 01/10/2023 - 11:13

Interneta, sare sozialak eta konektaturiko beste zerbitzu eta teknologiak erabiltzean gure seme-alabek aurki dezaketen arrisku-egoerei aurre egiten laguntzeko prebentzio neurri, erabilera-ohiturak eta onurak elkar-aztertzeko, eta honen inguruko dudak argitzeko helburuarekin antolatu den saioa da.

Entzuleen galdera eta erantzunen arabera moldatuko da saioa, oro har hurrengo gai hauek landuko direla: Segurtasuna Interneten, Mugikorren neurrigabeko erabileraren prebentzioa eta kontrola eta Ziberbullying-a, genero ziberindarkeria eta internet bidezko beste indarkeria mota.
Familien  partaidetza oso garrantzitsutzat jotzen dugu,  familian, eskolan eta ingurune soziokulturalean ezartzen diren harremanek hainbat jarrera, ohitura eta balore sortzen baitituzte.
Aldez aurretik izen eman behar da.

SAIOA: urtarrilaren 18a, asteazkenean
ORDUA: 16:45-18:00
LEKUA: IRURAKO IKASTOLAKO ARETO NAGUSIAN

(Saioa aurrera ateratzeko ezinbestekoa izango da taldekideen gutxienekoa osatzea.)