LH6koek Eureka Zientzia Museoan

Submitted by lalonso on Al, 04/22/2024 - 08:21

LH6ko ikasleak Anoetako lagunekin batera Eureka Zientzia Museora egin dute irteera. Bi tailer egiteko aukera izan dute: bata, Legoen inguruko tailerra eta, bestea, Matematikako Scape room moduko erronka. Robotika eta Legoak uztartzen dituen tailerrean, taldeka robot txiki bat eraiki dute eta ondoren lasterketa batekin amaitu dute. Matematikako erronkan, berriz, Scape room batean murgildu dira eta horretarako, hainbat erronka matematiko gainditu behar izan dituzte. Zientzia museoa bera ere bisitatzeko aukera izan dute eta giro atsegin batez kidetze borobil bat egin dute.